vineri, 22 ianuarie 2010



Ca orice fata in timp se slefuieste ca si un diamant ! Frumusetea ei se deshide precum o floare ce intampina pentru prima data lumina soarelui! Asa si eu... am doar 15 ani ! O varsta frageda da stiu .... :) pana cand voi deveni o femeie in adevaratul sens al cuvantului mai am de vazut multe pe lumea asta ! Sunt zodia capricorn ... sunt ambitioasa si stiu ce vreau de la viata fiecare pas pe care il fac a fost gandit si planificat , uneori egiosta si snoaba , perfectionista din nastere imi place sa ma implic in ceea ce fac si sa o duc pana la capat .Desi zodia mea imi da aspectul unui om cu caracter tare sunt o fire sensibila ce se bucura de nimicurile vietii, ador arta si moda ,literatura , muzica , dansul si visarea ! Nu imi plac deloc stiintele exacte : matematica , fizica... le urasc ;) Imi plac lucrurile scumpe ce depasesc un anumit pret ... stiu este foarte trist ca gandesc acest lucru dar nu imi pot schimba mentalitatea! Sunt o mare admiratoare a dulciurilor mai ales a ciocolatei :X . Bautura preferata este Coca Cola , bautura pe care ,,draga'' mea mama mi-o cam interzice :))! Imm... cam atat acum despre mine;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu